Cześć, jak możemy Ci pomóc?

FAQ


Blog

Weryfikacja

W jaki sposób dokonać weryfikacji konta prywatnego?
W jaki sposób dokonać weryfikacji konta prywatnego?

Kiedy weryfikacja profilu jest wymagana?
Kiedy weryfikacja profilu jest wymagana?

Czy muszę przesłać zdjęcie/skan swojego dowodu podczas weryfikacji?
Czy muszę przesłać zdjęcie/skan swojego dowodu podczas weryfikacji?

Jakie dokumenty muszę przesłać w czasie weryfikacji profilu?
Jakie dokumenty muszę przesłać w czasie weryfikacji profilu?

Problemy z przelewem weryfikacyjnym - jak je rozwiązać?
Problemy z przelewem weryfikacyjnym - jak je rozwiązać?

Czy mogę zweryfikować profil przelewem zagranicznym?
Czy mogę zweryfikować profil przelewem zagranicznym?

Ile trwa księgowanie przelewu weryfikacyjnego?
Ile trwa księgowanie przelewu weryfikacyjnego?

Problemy z kodem uwierzytelniającym - jak je rozwiązać?
Problemy z kodem uwierzytelniającym - jak je rozwiązać?

Kody są wiadomościami automatycznymi. Każdy kod jest ważny tylko przez 5 minut od momentu jego wygenerowania w naszym systemie, dlatego jeżeli czas ten już upłynął, należy powtórzyć czynność na naszej stronie i wygenerować nowy kod. Ponadto, każdorazowe wygenerowanie kodu powoduje, że uprzednio przesłany kod zostaje dezaktywowany. Jeżeli zatem próby weryfikacji zostały podjęte kilkakrotnie, upewnij się że wpisywany kod pochodzi z ostatniej otrzymanej wiadomości.

Jeśli otrzymujesz kody w wiadomości e-mail, to w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie wszystkie foldery swojej poczty - w tym także folder SPAM. Upewnij się również, że Twoja skrzynka nie jest przepełniona. Jeżeli znajdziesz wiadomość z kodem w folderze SPAM, oznacz ją jako wiadomość bezpieczną, aby problem nie pojawiał się już więcej w przyszłości.

Zdarza się również, że niektóre serwery poczty kolejkują wiadomości do darmowych kont, dlatego przychodzą one z pewnym opóźnieniem (zwłaszcza w serwisie Onet oraz Interia). Powoduje to z kolei, że nasze kody weryfikacyjne się dezaktywują. W takiej sytuacji sugerujemy zmianę metody autoryzacji na wiadomości SMS.

Metodę autoryzacji można zmienić w zakładce "Ustawienia" -> "Limity i uwierzytelnianie" -> "Metoda uwierzytelniania" -> "Wiadomość SMS" (alternatywnie, jeśli masz problem z odbieraniem kodów wysyłanych w SMS - zmień metodę autoryzacji na e-mail).



PEP - co to znaczy?
PEP - co to znaczy?

Co zrobić, jeśli przez pomyłkę błędnie zaznaczył_m deklarację PEP?
Co zrobić, jeśli przez pomyłkę błędnie zaznaczył_m deklarację PEP?

W jaki sposób dokonać weryfikacji konta firmowego/organizacji?
W jaki sposób dokonać weryfikacji konta firmowego/organizacji?

Jakie dokumenty będą potrzebne do weryfikacji profilu mojej firmy/organizacji?
Jakie dokumenty będą potrzebne do weryfikacji profilu mojej firmy/organizacji?

Jak zweryfikować opis zrzutki?
Jak zweryfikować opis zrzutki?

Rozlicz darowiznę i zapłać niższy podatek

Jak pobrać zestawienie moich wpłat na Zrzutka.pl (np. do rozliczenia PIT)?
Jak pobrać zestawienie moich wpłat na Zrzutka.pl (np. do rozliczenia PIT)?
Jeżeli wpłacałeś na rzecz organizacji zajmujących się działalnością społecznie użyteczną, możesz skorzystać z ulgi i zapłacić niższy podatek. Aby rozliczyć w swoim zeznaniu podatkowym przekazaną darowiznę, potrzebujesz jedynie potwierdzenia dokonanej wpłaty. Podaj swój adres mailowy, a wyślemy Ci zestawienie Twoich dotychczasowych wpłat. Dowiedz się więcej.
Wygeneruj swoje roczne zestawienie wpłat

Szukasz konkretnej zrzutki?

Wyżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Zaloguj się, aby napisać do nas przez formularz kontaktowy.