Cześć, jak możemy Ci pomóc?

FAQ


Blog

Finanse

Jak dokonać wpłaty na wybraną zrzutkę?
Jak dokonać wpłaty na wybraną zrzutkę?

Ile może trwać księgowanie mojej wpłaty?
Ile może trwać księgowanie mojej wpłaty?

Kiedy mogę dokonać wypłaty?
Kiedy mogę dokonać wypłaty?

Jak zwrócić środki wpłacającym?
Jak zwrócić środki wpłacającym?

Jak wypłacić pieniądze zebrane na zrzutce?
Jak wypłacić pieniądze zebrane na zrzutce?

Czy wypłata spowoduje wyzerowanie licznika zebranych środków na zrzutce?
Czy wypłata spowoduje wyzerowanie licznika zebranych środków na zrzutce?

Ile trwa wypłata?
Ile trwa wypłata?

Jak sprawdzić czy moja wpłata dotarła na zrzutkę?
Jak sprawdzić czy moja wpłata dotarła na zrzutkę?

Dlaczego podczas wpłaty wyświetlił mi się inny numer konta niż numer konta zrzutki, na którą wykonywana była wpłata?
Dlaczego podczas wpłaty wyświetlił mi się inny numer konta niż numer konta zrzutki, na którą wykonywana była wpłata?

Czy muszę przedstawić Państwu dokumenty przedstawiające moje źródło dochodu?
Czy muszę przedstawić Państwu dokumenty przedstawiające moje źródło dochodu?

Do jakiej kwoty mogę uzbierać pieniądze, aby się nie rozliczać?
Do jakiej kwoty mogę uzbierać pieniądze, aby się nie rozliczać?

Na jaki numer rachunku realizowane są wypłaty?
Na jaki numer rachunku realizowane są wypłaty?

Jak błyskawicznie wypłacić pieniądze na kartę?
Jak błyskawicznie wypłacić pieniądze na kartę?

Jak zmienić/zaktualizować kartę używaną w płatności cyklicznej?
Jak zmienić/zaktualizować kartę używaną w płatności cyklicznej?

Czy mogę dokonać wpłaty z zagranicy?
Czy mogę dokonać wpłaty z zagranicy?

Gdzie znajdę potwierdzenie mojej wpłaty?
Gdzie znajdę potwierdzenie mojej wpłaty?

Dlaczego nie mogę wypłacić zebranych środków?
Dlaczego nie mogę wypłacić zebranych środków?

Jak mogę cofnąć swoją wpłatę?
Jak mogę cofnąć swoją wpłatę?

Czy mogę wpłacić środki za pomocą paypal?
Czy mogę wpłacić środki za pomocą paypal?

Jak wpłacić środki anonimowo?
Jak wpłacić środki anonimowo?

Jak otrzymać fakturę?
Jak otrzymać fakturę?

Aby otrzymywać faktury za wykupione funkcje premium, zaloguj się na swoim profilu, przejdź do zakładki “ustawienia” -> “faktury” i zaznacz checkbox “chcę otrzymywać faktury”.

Po wypełnieniu formularza i zapisaniu go, każda faktura za kolejne wykupione funkcje premium będzie automatycznie pojawiać się w tym miejscu.

Nie mamy możliwości wystawienia faktur wstecz (za usługi wykupione przed zaznaczeniem checkboxu). Nie wystawiamy również faktur za wpłatę na zrzutkę - jeżeli chcesz odliczyć swoją wpłatę od podatku, sprawdź jak pobrać potwierdzenie swojej wpłaty oraz jak odliczyć darowiznę od podatku.


Szukasz konkretnej zrzutki?

Wyżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

aby napisać do nas przez formularz kontaktowy.