Cześć, jak możemy Ci pomóc?

FAQ


Blog

Zrzutki

Jak założyć zrzutkę?
Jak założyć zrzutkę?

Czy opis można umieścić na stronie samemu i bezpłatnie?
Czy opis można umieścić na stronie samemu i bezpłatnie?

Czy trzeba swoją historię przesłać do Państwa droga mailową?
Czy trzeba swoją historię przesłać do Państwa droga mailową?

Czy można podać własny numer konta bankowego?
Czy można podać własny numer konta bankowego?

Jak wyłączyć zrzutkę?
Jak wyłączyć zrzutkę?

Jak zresetować/przypomnieć hasło?
Jak zresetować/przypomnieć hasło?

Zrzutka prywatna czy promowana?
Zrzutka prywatna czy promowana?

Jaka jest różnica między zbiórką promowaną a prywatną?
Jaka jest różnica między zbiórką promowaną a prywatną?

Jak stworzyć własny adres do zrzutki (tzw. link śledzący) mierzący Twój wpływ na jej promocję?
Jak stworzyć własny adres do zrzutki (tzw. link śledzący) mierzący Twój wpływ na jej promocję?

Jeśli nie uzbieram potrzebnej kwoty w wyznaczonym czasie czy mogę przedłużyć zrzutkę?
Jeśli nie uzbieram potrzebnej kwoty w wyznaczonym czasie czy mogę przedłużyć zrzutkę?

Czy po zebraniu niezbędnej kwoty mogę przerwać zbiórkę?
Czy po zebraniu niezbędnej kwoty mogę przerwać zbiórkę?

Jak ponownie włączyć swoją zrzutkę?
Jak ponownie włączyć swoją zrzutkę?

Skarbonki do zrzutek - jak to działa?
Skarbonki do zrzutek - jak to działa?

Jak utworzyć plakat do zrzutki?
Jak utworzyć plakat do zrzutki?

Reklama na facebooku - jak ją skonfigurować, aby zbiórka osiągnęła sukces?
Reklama na facebooku - jak ją skonfigurować, aby zbiórka osiągnęła sukces?

Posty do nagród na zrzutka.pl - jak to działa?
Posty do nagród na zrzutka.pl - jak to działa?

Jak podziękować za wsparcie? Dodaj spersonalizowane podziękowanie dla wpłacających!
Jak podziękować za wsparcie? Dodaj spersonalizowane podziękowanie dla wpłacających!

Jak dodać do zrzutki nagrody/oferty?
Jak dodać do zrzutki nagrody/oferty?

Zaawansowane funkcje zrzutki - gdzie je znaleźć?
Zaawansowane funkcje zrzutki - gdzie je znaleźć?

Jak dodać lokalizację do swojej zrzutki?
Jak dodać lokalizację do swojej zrzutki?

Integracja z Google Analytics i konfiguracja kampanii w Google Ads - jak to działa?
Integracja z Google Analytics i konfiguracja kampanii w Google Ads - jak to działa?

Jakie zrzutki zrzutka.pl udostępnia na swoim facebooku?
Jakie zrzutki zrzutka.pl udostępnia na swoim facebooku?

Jak działa edycja zrzutki?
Jak działa edycja zrzutki?

Jak edytować podstawowe informacje o mojej zrzutce?
Jak edytować podstawowe informacje o mojej zrzutce?

Jak dodać zdjęcie do zrzutki?
Jak dodać zdjęcie do zrzutki?

Jak edytować opis zrzutki?
Jak edytować opis zrzutki?

Jak dodać aktualności do zrzutki?
Jak dodać aktualności do zrzutki?

Jak edytować ustawienia wpłat na mojej zrzutce?
Jak edytować ustawienia wpłat na mojej zrzutce?

Jak zarządzać komentarzami na mojej zrzutce?
Jak zarządzać komentarzami na mojej zrzutce?

Jak zwiększyć kwotę zrzutki?
Jak zwiększyć kwotę zrzutki?

Gdzie znajdę numer konta zrzutki?
Gdzie znajdę numer konta zrzutki?

Gdzie znajdę numer id zrzutki?
Gdzie znajdę numer id zrzutki?

Jakie zdjęcie wybrać jako cover dla mojej zrzutki?
Jakie zdjęcie wybrać jako cover dla mojej zrzutki?

Jaki tytuł nadać zrzutce?
Jaki tytuł nadać zrzutce?

Co wpisać w opisie zrzutki?
Co wpisać w opisie zrzutki?

To, w jaki sposób czyta większość osób korzystających z facebooka, można bardzo łatwo zaobserwować wchodząc w sekcję komentarzy pod linkiem do dowolnego artykułu - większość dyskusji toczy się wokół samego nagłówka. Część z was może teraz chwytać się za głowę, a część uśmiechać się pod nosem, wspominając swoje własne, pochopne wypowiedzi. Bez względu na to, do której grupy należysz - musisz wczuć się w ludzi komentujących tekst po zapoznaniu się z samym nagłówkiem! Ba - musisz ich zachęcić do kliknięcia i zadbać o to, żeby nie uciekli, znużeni przydługą opowieścią. Magiczne kliknięcia można zdobyć dzięki zdjęciom i nagłówkom - a co zrobić, żeby ludzie nie wyszli, tylko wpłacili?

Dbaj o ortografię i interpunkcję. Banał? To sprubuj pzreczytac uwaznie ten tekst i sie nie zmecyzc dodatkowo zapamietaj najwazniejsze informacje i wyciagnij z tego jakakolwiek przyjemnosc. Ciężko? Więc nie rób tego swoim odbiorcom!

Pierwszy akapit = pierwsze wrażenie, a dodatkowo wiele osób nie będzie miało czasu czytać dalej. Ta część tekstu musi być arcydziełem! Musi chwycić za serce, zaciekawić i sprawić, że czytający sięgnie po portfel. To moment na ujawnienie najmocniejszych kart.

Wystrzegaj się ściany tekstu jak ognia! Nawet zagorzały mól książkowy zniechęci się, widząc ogrom treści niepodzielonej na akapity czy podrozdziały. Jeśli nie chcesz przytłoczyć odbiorcy, podziel tekst na mniejsze fragmenty. Ta mała zmiana sprawi, że jedna, bardzo długa treść, w naturalny sposób się rozdzieli i będzie łatwa do przyswojenia.

Postaw na multimedia! Przeplataj opis zdjęciami, filmikami, grafikami… ogranicza Cię tylko wyobraźnia! Czytanie od obrazka do obrazka jest dla odbiorcy łatwiejsze i przyjemniejsze niż przyswojenie na raz długiego tekstu. No i zawsze jest szansa, że wpadnie przeczytać tylko kawałek, ale go zaciekawi, więc przeczyta kolejny i kolejny…

I najważniejsze - mów prawdę. Finalnie tylko prawda się obroni. Twoją zrzutkę zobaczą zarówno obcy, jak i znajomi. Ci drudzy będą w stanie bardzo szybko wyłapać dziwne nieścisłości. Wtedy dadzą znać nam, a jeśli nasz dział bezpieczeństwa przyłapie Cię na kłamstwie, będzie zmuszony zakończyć Twoją zrzutkę.

Dobra rada: jeśli powyższe wskazówki wydają Ci się skomplikowane, spróbuj wczuć się w osobę przeglądającą facebooka. Wyobraź sobie, że po ciężkim dniu w pracy siadasz w fotelu, a na Twojej tablicy wyświetla się ciekawa zrzutka. Dobre zdjęcie i chwytliwy nagłówek sprawia, że klikasz… Na co przede wszystkim zwrócisz uwagę? Co sprawi, że nie zamkniesz linku, tylko będziesz czytał dalej? Co bardziej Cię zaciekawi - grafika, filmy, czy tekst?


Gdzie znajdę dane wpłacających na moją zrzutkę?
Gdzie znajdę dane wpłacających na moją zrzutkę?

Szukasz konkretnej zrzutki?

Wyżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

aby napisać do nas przez formularz kontaktowy.