Cześć, jak możemy Ci pomóc?

FAQ


Blog

Zrzutki

Jak założyć zrzutkę?
Jak założyć zrzutkę?

Czy opis można umieścić na stronie samemu i bezpłatnie?
Czy opis można umieścić na stronie samemu i bezpłatnie?

Czy trzeba swoją historię przesłać do Państwa droga mailową?
Czy trzeba swoją historię przesłać do Państwa droga mailową?

Czy można podać własny numer konta bankowego?
Czy można podać własny numer konta bankowego?

Jak wyłączyć zrzutkę?
Jak wyłączyć zrzutkę?

Jak zresetować/przypomnieć hasło?
Jak zresetować/przypomnieć hasło?

Zrzutka prywatna czy promowana?
Zrzutka prywatna czy promowana?

Jaka jest różnica między zbiórką promowaną a prywatną?
Jaka jest różnica między zbiórką promowaną a prywatną?

Jak stworzyć własny adres do zrzutki (tzw. link śledzący) mierzący Twój wpływ na jej promocję?
Jak stworzyć własny adres do zrzutki (tzw. link śledzący) mierzący Twój wpływ na jej promocję?

Jeśli nie uzbieram potrzebnej kwoty w wyznaczonym czasie czy mogę przedłużyć zrzutkę?
Jeśli nie uzbieram potrzebnej kwoty w wyznaczonym czasie czy mogę przedłużyć zrzutkę?

Czy po zebraniu niezbędnej kwoty mogę przerwać zbiórkę?
Czy po zebraniu niezbędnej kwoty mogę przerwać zbiórkę?

Jak ponownie włączyć swoją zrzutkę?
Jak ponownie włączyć swoją zrzutkę?

Skarbonki do zrzutek - jak to działa?
Skarbonki do zrzutek - jak to działa?

Jak utworzyć plakat do zrzutki?
Jak utworzyć plakat do zrzutki?

Reklama na facebooku - jak ją skonfigurować, aby zbiórka osiągnęła sukces?
Reklama na facebooku - jak ją skonfigurować, aby zbiórka osiągnęła sukces?

Posty do nagród na zrzutka.pl - jak to działa?
Posty do nagród na zrzutka.pl - jak to działa?

Jak podziękować za wsparcie? Dodaj spersonalizowane podziękowanie dla wpłacających!
Jak podziękować za wsparcie? Dodaj spersonalizowane podziękowanie dla wpłacających!

Jak dodać do zrzutki nagrody/oferty?
Jak dodać do zrzutki nagrody/oferty?

Zaawansowane funkcje zrzutki - gdzie je znaleźć?
Zaawansowane funkcje zrzutki - gdzie je znaleźć?

Jak dodać lokalizację do swojej zrzutki?
Jak dodać lokalizację do swojej zrzutki?

Integracja z Google Analytics i konfiguracja kampanii w Google Ads - jak to działa?
Integracja z Google Analytics i konfiguracja kampanii w Google Ads - jak to działa?

Jakie zrzutki zrzutka.pl udostępnia na swoim facebooku?
Jakie zrzutki zrzutka.pl udostępnia na swoim facebooku?

Jak działa edycja zrzutki?
Jak działa edycja zrzutki?

Jak edytować podstawowe informacje o mojej zrzutce?
Jak edytować podstawowe informacje o mojej zrzutce?

Jak dodać zdjęcie do zrzutki?
Jak dodać zdjęcie do zrzutki?

Jak edytować opis zrzutki?
Jak edytować opis zrzutki?

Jak dodać aktualności do zrzutki?
Jak dodać aktualności do zrzutki?

Jak edytować ustawienia wpłat na mojej zrzutce?
Jak edytować ustawienia wpłat na mojej zrzutce?

Jak zarządzać komentarzami na mojej zrzutce?
Jak zarządzać komentarzami na mojej zrzutce?

Jak zwiększyć kwotę zrzutki?
Jak zwiększyć kwotę zrzutki?

Gdzie znajdę numer konta zrzutki?
Gdzie znajdę numer konta zrzutki?

Gdzie znajdę numer id zrzutki?
Gdzie znajdę numer id zrzutki?

Jakie zdjęcie wybrać jako cover dla mojej zrzutki?
Jakie zdjęcie wybrać jako cover dla mojej zrzutki?

Jaki tytuł nadać zrzutce?
Jaki tytuł nadać zrzutce?

Funkcję nagłówka w Twojej zrzutce będzie pełniła fraza, którą wpiszesz w polu “cel”. Tytuł, to drugie z kolei (zaraz po zdjęciu) miejsce, które przyciąga wzrok odbiorców, dlatego tak ważne jest jego przemyślenie. Zasady tworzenia dobrych nagłówków są banalnie proste:

  • Czasownik w trybie rozkazującym jest niezbędny. Słowa takie jak: “pomóż”, “sprawdź”, “ocal”, “poznaj”, “uratuj” zachęcają do kliknięcia i podjęcia akcji. Zastanów się, jakiego działania oczekujesz od użytkowników i każ im to zrobić w nagłówku!
  • Krócej znaczy lepiej, bo jeśli przesadzisz z długością tekstu, to nagłówek nie zmieści się w podglądzie i będzie wyglądał bardzo źle. Szczegóły celu Twojej zbiórki podasz w opisie - teraz wyciągnij samo meritum, jedną, najważniejszą informację i postaraj się zawrzeć ją w kilku słowach.
  • Wyróżnij się w tłumie i postaw na kreatywność! Cała masa zrzutek ma tytuły typu “pomóż mi wyremontować kuchnię” albo “pomóż mi wygrać z chorobą”. To nie znaczy, że Twój cel jest nieważny, zły, albo mało medialny - po prostu konkurencja jest duża. Dlatego pomyśl przez chwilę i wyróżnij się przy pomocy nieoczywistego, oryginalnego hasła reklamowego! Czas to pieniądz, a Ty w tej chwili pracujesz na rachunek własnej zrzutki.
  • Dobra rada: Żeby stworzyć oryginalny nagłówek, możesz poeksperymentować z jego formą. Mamy dla Ciebie kilka inspiracji:

    Zastanów się, jakich czasowników najczęściej używają organizatorzy zrzutek? Postaraj się wykluczyć słowa typu “pomóż” lub “wesprzyj” i użyć mniej oczywistych. Jeśli będą związane z celem Twojej zrzutki, to nawet lepiej!

    Zamień: Pomóż nam wyjechać na zawody na: Wygraj z nami złoty medal!

    Wykorzystaj hasztag, czyli jedno słowo lub zlepek kilku wyrazów zapisywanych bezpośrednio po znaku #. To świetny sposób na komunikację w social mediach - używaj hasztagu udostępniając swoją zrzutkę - zwróć na siebie uwagę i daj się łatwo znaleźć! Przykłady: #SerceJulki, #MartynavsEndometrioza, #WstajemyzWózka, #DrużynaGosi

    A może lubisz rymowanki? Tylko niekoniecznie od razu całe sonety - w nagłówkach rządzą krótkie formy. Możesz użyć dyskretnego rymu i sprawić, że tytuł Twojej zrzutki zapadnie ludziom w pamięć - np “Azor Cię prosi, dorzuć mu grosik”, “Kopsnij złotówkę na motorówkę” czy “Wrzuć piątaka i pogońmy raka”.


    Co wpisać w opisie zrzutki?
    Co wpisać w opisie zrzutki?

    Gdzie znajdę dane wpłacających na moją zrzutkę?
    Gdzie znajdę dane wpłacających na moją zrzutkę?

    Szukasz konkretnej zrzutki?

    Wyżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

    aby napisać do nas przez formularz kontaktowy.